یکی از بهترین هدایایی که عشاق برای هم می‌گیرند، معمولا با یک حلقه شروع می‌شود. حالا اگر می‌خواهید این هدیه را از یک فروشگاه اینترنتی بخرید، اولین مسئله تعیین سایز انگشتر است. این راهنمای تصویری به شما کمک می‌کند تا سایز انکشتر خود را در خانه بیابید.

دقت کنید هنگام خرید انگشتر یا حلقه از فروشگاه‌های اینترنتی حتما فروشنده سایز آن را مشخص کرده باشد. در محصولات انگشتری جواهری میکا امکان تعیین سایز انگشتر برای تمام کالاها فعال شده است تا مشتریان عزیز کالایی تهیه کنند که واقعا بدردشان بخورد!

حالا اگر هم فروشنده سایز انگشتر را مشخص کرده باشد، مهمتر آن است که شما هم بدانید سایز انگشت همسرتان یا خودتان چند است؟! ما در این آموزش می خواهیم راحت ترین راه‌های تعیین سایز انگشتر را خدمتتان توضیح بدیم.

از روی انگشتر قبلیساده‌ترین روش

معمولا کمتر کسی از ما هست که یک انگشتر برای خودش یا عشقش نخریده باشد. به همین خاطر ساده‌ترین روش اندازه‌گیری سایز انگشتر که خیلی هم دقیق هست، با استفاده از انگشتری هست که الان دارید. برای این کار، کافیه قطر داخلی انگشتری که الان دارید را با خط‌کش اندازه بگیرید و با استفاده از جدول زیر سایز انگشترتان را پیدا کنید. به همین راحتی!

سایز انگشترقطر انگشتر به میلیمتر
515.7
616.5
717.3
818.1
919
1019.8
1120.6
1221.4
1322.2

اندازه‌گیری سایز دور انگشتاگر انگشتر ندارید!

اما اگر انگشتر ندارید، یا الان دسترسی به انگشتر ندارید، می‌توانید با اندازه‌گیری دور انگشت خود، به سایز انگشترتان پی ببرید. کافیست مراحل زیر را طی کنید:

مرحله 1

یک نوار کاغذ حدودا به طول 15 سانتی‌متر برش بزنید.

مرحله 2

نوار کاغذ را دور انگشت خود قرار داده و محل به هم رسیدنشان را علامت بگذارید.

مرحله 3

با خط‌کش طول کاغذ را از ابتدا تا علامتی که گذاشتید، اندازه‌ بگیرید.

خب! حالا که اندازه دقیق دور انگشت خود را پیدا کردید، می‌توانید به راحتی و با استفاده از جدول زیر سایز انگشترتان را پیدا کنید:

سایز انگشترقطر انگشتر به میلیمتر
515.7
616.5
717.3
818.1
919
1019.8
1120.6
1221.4
1322.2

بعضی اوقات فرصت کمی تا پایان تخفیفات شگفت انگیز باقی مانده و فرصت اندازه‌گیری سایز انگشتر را هم نداریم! پس بهتره همین الان دست به کار شوید و سایز انگشت دلخواهتان را از هر دو روش از روی انگشتر قبلی یا با اندازه‌گیری سایز دور انگشت پیدا کنید. البته اندازه‌گیری سایز انگشتر با نکاتی هم همراه هست. خیلی از اوقات مشتری‌ها از اینکه سایز اشتباهی را انتخاب کرده‌اند ناراضی هستند. با مطالعه نکات مهم در اندازه‌گیری سایز انگشتر می‌توانید به راحتی از این اشتباهات جلوگیری کنید و در نهایت از خرید لذت بخش‌تری بهره‌مند شوید.

پیشنهاد ویژه

اگر تمایل دارید از جواهری میکا انگشتر خود را تهیه کنید و حتی بعد از خواندن راهنمای تعیین سایز انگشتر باز هم مردد هستید، می‌توانید به راحتی در تمام ساعات کاری جواهری میکا با پشتیبانی تماس گرفته یا در واتساپ پشتیبانی پیام بگذارید تا برای انتخابی درست شما را همیاری کنیم. تمام راه‌های تماس با جواهری میکا را در صفحه تماس با ما ملاحظه کنید.